WITH THAT SHADOW UPON THE GROUND I CAN HEAR - PEOPLE - SCREAMING OUT
Ex-plain~


 


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Ex-plain~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Waffle
Waffle
Member




Aantal berichten : 1

Punten : 0

Registratiedatum : 25-10-16

Character sheet
Characters:

Ex-plain~ Empty
BerichtOnderwerp: Ex-plain~   Ex-plain~ Icon_minitimewo okt 26, 2016 9:58 am

So, hi~
Ik had een paar vragen over de setting enzeu, let's go Ex-plain~ 888956729
Hoe lang na de uitbraak van de zombie-apocalypse zitten we nu ongeveer? Best een groot verschil tussen twee weken gepanikeerd rondrennen of al maandenlang moeten overleven namelijk ^^
En ten tweede, dat puntensysteem dus. Ik snap het, je wilt mensen actief houden en denkt dat daarmee te bereiken. Maar als ik dan deken of touw zie staan vraag ik me af hoe strikt jullie hierin zijn? Want het lijkt me nogal beperkend als je eerst 15 punten (aka 7,5 RPG postjes) moet maken voordat je een  stukje touw van de vloer mag oprapen midden in een zombie aanval, of zelfs nog veel meer voordat je een auto kan jatten voor een kort ritje, dus ik vroeg me af hoe jullie dat zagen. En mag ik dus ook geen maffiabaas personage aanmaken met meerdere wapens of een rijke gozer met allerlei Ferrari's?
Misschien heb ik later nog meer vragen, maar dit is voor nu het voornaamste c: Alvast bedankt!
Ex-plain~ 1844076567
Terug naar boven Ga naar beneden
Pompeii
Pompeii
Admin




Aantal berichten : 137

Punten : 88

Registratiedatum : 09-10-16

Leeftijd : 24

Character sheet
Characters:

Ex-plain~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ex-plain~   Ex-plain~ Icon_minitimewo okt 26, 2016 2:30 pm

Hey daar!
Om te beginnen leuk dat je het forum gejoind hebt Ex-plain~ 3628676847

Maar om eventjes je vragen te beantwoorden. De apocalyps is al een aantal weekjes bezig, de overheid is ondertussen wel gevallen, net zoals het netwerk van telefoons / tv en ga zo maar door. Het is dus nog maar pas bezig, maar het grootste deel van de steden zoals New York City en Philadelphia zijn wel verlaten ondertussen.

Het puntensysteem. Om te beginnen zat ik er zelf inderdaad al aan te denken om de Survival Shop helemaal weg te doen, zoals je zegt is een deken of een stuk touw inderdaad makkelijk te vinden in de rpg. Maar wat betreft de vervoersmiddelen en wapens willen we het wel houden zoals het is. Dat doen we om OP personages te voorkomen. Je mag best een maffiabaas spelen met veel wapens, maar dan zal je wel eerst moeten beginnen met één wapen en er dan meer bijkopen (in de rpg is dat dus verzamelen) met puntjes. Hetzelfde geld voor wapens. Besef dat veel mensen hun dingen in paniek achtergelaten hebben, het kwijt zijn geraakt, dingen kapot gegaan zijn, gestolen door andere mensen of misschien wel gesloopt door het één of ander.
Benzine is bijvoorbeeld niet iets wat je hoeft te kopen, maar je kan in de rpg wel zelf een oud tankstation vinden, immers zijn er genoeg in New York denk ik zo. Dus het zijn wel gewoon blijvende dingen, behalve als je in de rpg het kapot laat gaan / kwijt raakt ofcourse. Dat ligt dus geheel aan jou c:

Hopelijk heb ik alles zo'n beetje beantwoord haha, met meer vragen mag je altijd nog komen hoor. Ex-plain~ 3628676847
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewalkingdeadrp.actieforum.com
Freedje
Freedje
Member




Aantal berichten : 36

Punten : 12

Registratiedatum : 21-10-16

Leeftijd : 27

Character sheet
Characters:

Ex-plain~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ex-plain~   Ex-plain~ Icon_minitimewo okt 26, 2016 5:52 pm

Over die wapens trouwens... Zouden jullie de kogels niet gewoon kunnen schrappen? De pijlen begrijp ik nog wel, want ik heb vroeger ook een Walking Dead-forum gehad (niet half zo chique als deze may I say ;D) en daar verkocht ik geen kogels omdat het in de RPG vrij lastig is om tijdens een uitbreek van Walkers bij te houden hoe veel kogels je char verbruikt... Yes, je kan het zelf wel bijhouden, maar ik bedoel als Rick met z'n groep in de serie 'n groep Walkers tegenkomt gaan ze toch ook niet bijhouden hoe veel kogels er verspild zijn tijdens het vuren? xD
Plus er is zelfs een gebied waar je kogels kunt vinden (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pompeii
Pompeii
Admin




Aantal berichten : 137

Punten : 88

Registratiedatum : 09-10-16

Leeftijd : 24

Character sheet
Characters:

Ex-plain~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ex-plain~   Ex-plain~ Icon_minitimewo okt 26, 2016 6:52 pm

Dat was ook het plan haha, pijlen gaan er ook gewoon uit. Maar ik was nog niet zover Ex-plain~ 1798014869
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewalkingdeadrp.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Ex-plain~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ex-plain~   Ex-plain~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Ex-plain~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Walking Dead :: Off-Game :: Rules :: Questions-